تراکتور واگذار شد 

باتوجه به عدم وصول درخواست خرید سهام باشگاه تراکتور، تمامی اختیارات، امورات و هزینه‌های باشگاه تراکتور به هیأت فوتبال آذربایجان شرقی واگذار شد.

پس از پایان مهلت ۱۵ روزه مجمع سهامداران باشگاه تراکتور جهت ارائه درخواست‌های خرید سهام باشگاه و عدم وصول هر‌گونه درخواستی در این زمینه، مجمع باشگاه اطلاعیه زیر را صادر کرد:

بأسمه تعالی

 بیش از ۱۵ روز از فراخوان عمومی واگذاری سهام باشگاه تراکتور سپری شد و هیچ درخواست کتبی و حتی شفاهی از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی برای خرید سهام باشگاه وصول نشده است.

برنامه و بودجه ارائه شده از سوی هیات مدیره باشگاه برای فصل آتی در جلسه ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری تصویب و تخصیص یافته بود؛ اما باتوجه به فراهم نبودن بستر لازم و همچنین شرایط پرتنش موجود پیرامون تیم، مجمع سهامداران باشگاه تراکتور امکان ادامه فعالیت را مقدور ندانسته و باشگاه را جهت واگذاری در اختیار هیأت فوتبال قرار می‌دهد. 

در همین راستا با پایان مسابقات فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲، اعضای مجمع سهامداران، باشگاه تراکتور را بدون هیچ بدهی داخلی و خارجی، در اختیار هیأت فوتبال آذربایجان شرقی قرار داده و تمامی امورات و هزینه‌های باشگاه از امروز - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ به هیأت فوتبال استان به عنوان متولی فوتبال در آذربایجان شرقی، واگذار می‌شود.

شایان ذکر است، باتوجه به در پیش بودن نقل و انتقالات تابستانی، تصمیم مذکور به صورت فوق‌العاده در دستور کار مجمع سهامداران قرار گرفت تا اقدامات لازم جهت آماده کردن تیم در اسرع وقت از سوی متولیان جدید صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الف
۰۴:۲۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
خیلی هم خوب حالا بعد زنوزی ببینیم چطور از تیم های حکومتی همه جوره میخوان حمایت کنن اون موقع به قول خودشان با تهدیدی به نام تراکتور روبرو خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
به جایش هلی کوپتر بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
فقط اومد خرج کرد و تیمی نساخت حداقل این خرج رو واسه مناطق محروم منطقه می کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
زنوزی هم رفت
Iran (Islamic Republic of)
علی مولائی
۱۵:۰۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
از خدمات ارزنده آقای زنوزی برای تیم تراکتور تشکر میکنیم ایشان زحمات زیادی برای تیم تراکتور کشیدند و قصدشان قهرمانی این تیم بود . باید منصف بود و از مدیران لایق مثل آقای زنوزی تقدیر بعمل آورد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
دم شما گرم شسته و رفته تحویل دادند رفتن خدا پشت و پناهتون ?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
واگذار نشد، رها شد. ذنوزی نه درست و منطقی تیم داری کرد، نه درست و منطقی تیم نداری! فصل بعد گزینه اول سقوط میشه تراکتور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
قدر زنوزی را ندانستند ،
برخی از هواداران کم سواد باعث فرار زنوزی شدند !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
مشت نمونه خروار..وقتی در فوتبال اینقدر فساد وجود داره که قریب یه دهه بدنبال قهرمان کردن تیم حکومتی هستن فکرشو بکن این فساد در هر ارگان و سازمانی وجود داره و کسی هم جوابگو نیست بعد میان میگن خدمت به مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
من یکی از کلمه خادم ملت و خادم ورزش و خادم جامعه بیشتر وحشت دارم و حس وحشتناک سقوط ورزش سقوط اقتصاد سقوط و منشاء نابودی رو میخاد رقم بزنه....
آخرین اخبار